23. veebruari õhtul toimus mäng nimega Reamees Täpi seiklused. Osa võttis 6 meeskonda, kellest üks oli väljakul esmakordselt. Korraldajad defphi ja Tuusakoski selgitavad ja kommenteerivad tähtsamaid ülesandeid ning mängu käiku.
Tase 2. Taskus oli kood kleepsuga ühes peaukse juures olevas liftis käsipuu all. Arvasime, et lifte on kokku 3 ja ülesanne läheb kiiresti. Kui mäng algas, tuli välja, et lifte on ka mujal, kokku vähemalt 8.
Tase 2. Taskus oli kood kleepsuga ühes peaukse juures olevas liftis käsipuu all. Arvasime, et lifte on kokku 3 ja ülesanne läheb kiiresti. Kui mäng algas, tuli välja, et lifte on ka mujal, kokku vähemalt 8.
Tase 4. Marsruudi kuju, milleks oli tagurpidi kassi pea, arvas kõige
kiiremini ära Tartu Encounter – 14 minutiga. Ka teised meeskonnad tulid selle
peale, et ekraani pöörata. Väga tublid!
Tase 6. Õige bussipeatuseni jõudis kõige kiiremini Psilocybin. Abiks
võis siin olla kaart leheküljelt peatus.ee.
Tase 7. Kardla baasis pidi mõistatama, mis seisu jääb vasakus seinas
paiknev sõjavägi. Kui vasakul on tank ja paremal sõdur, siis vasak pool sai 1
punkti. Pidi aru saama, et raketiheitjaga sõdur võidab tanki ja et tank versus tank
annavad kokku nulli. Taseme läbis kõige kiiremini Tartu Encounter. Tuleb
mainida, et sõjaväe ülesande lahendas Eero Ränik üksi kiiremini ära kui teised
meeskonnad koos mõeldes.
Tase 8. KGB ülesandes pidi leidma nende kunagise aadressi Vanemuise
18. Selle kõrval on Ülikooli raamatukogu, mille tagauks viis objektile. Kui E=8
ja N=3, siis 36*E*N = 864. Kiireim oli ENerror404.
Tase 9. Ropka tee 24 pidi leidma postiindeksi ja hoone numbri järgi.
Need saab kokku panna rajooni numbreid näitava kaardi pealt http://et.wikipedia.org/wiki/Peterburi. Ilmnes, et kombinatsioon sihtnumbrist 51013 ja hoone numbrist 24 võib viia ka mujale. Millegipärast jõudsid kõik üsna kiirest õigesse kohta. Kõige kiirem oli The Drots.
Tase 10. Sepa tänava tööstushoovis oleva hoone ülesande lahendas üllatavalt
kiiresti Psilocybin.
Tase 11. Dekrüpteerimisega sai kõige kiiremini hakkama The Drots. Pidi vaatama Vikipedia klassikalisi
šifreid ja leidma veel ühe p-tähega algava šifri, mida ülesandes polnud välja
toodud.
Tase 12. E-Kaubamaja
maa-aluses käigus toimetas taas kõige kiiremini The Drots. Esimesena jõudnud
meeskond ENerror404 sai sellelt objektilt võtme, et avada garaažiuks, mille kaudu sai
viimasele objektile.
Tase 14. Mängu suurima objekti läbis kõige kiiremini Tartu Encouter.
Auhind, 0.7 l Jägermeister, läks meeskonnale ENerror404, kes
täpselt poole mängu pealt läks teiste ees ühe taseme võrra juhtima ja hoidis vapralt
oma positsiooni kuni lõpuni. Hoolimata sellest, et Tartu Encounter komplekteeriti
kiiruga ja neil puudus sellises kooseisus meeskonnatöö kogemus, saavutasid nad
teise koha. The Drots, kes näitas eeskuju mitme ülesande lahendamises, jäi seekord kolmandaks.
Meil on hea meel, et saime kõigile pakkuda vähemalt
3 uut objekti!
Korraldajad on üksmeelel, et Reamees Täpi tiitel läheb võitjameeskonna mängijale Eero Ränik, kelle leidlikkus jäi silma kõige enam. Parimaks staabis olnud Reamees Täpiks arvame Sergei Ivanov-i.
Kiitus uuele meeskonnale Tankists, kes lõpetas mängu vaid kolm minutit pärast eelviimaseid. Erinevates meeskondades osales seekord kokku 8 uut mängijat.
Mängu stsenaarium on kõigile kättesaadav aadressil http://tartu.en.cx/GameScenario.aspx?gid=40374
No comments:
Post a Comment